
✅ Kim tak naprawdę jest pacjent senioralny?
✅ Czemu każdy senior to inna historia?
✅ Jak prowadzić rozmowę z osobą starszą tak, by była pełna empatii, ale też zrozumiała i skuteczna?
✅ Jakie najczęstsze pułapki komunikacyjne utrudniają kontakt i co robić, by ich unikać?
✅ Jak wspierać seniora poza placówką medyczną (np.małymi gestami, które mogą mieć ogromne znaczenie)?
Seniorzy stanowią rosnącą grupę w naszym systemie ochrony zdrowia jednak czy naprawdę potrafimy ich wysłuchać i skutecznie wspierać?
Podczas webinaru poruszymy najważniejsze wyzwania w codziennych kontaktach z osobami 65+. Skupimy się przede wszystkim na praktycznych rozwiązaniach, które pomogą im poczuć się zauważonymi, wysłuchanymi i traktowanymi z empatią.
To wydarzenie dla tych, którzy chcą czegoś więcej niż tylko sprawnej obsługi. To spotkanie dla wszystkich tych, którzy chcą budować relacje oparte na zaufaniu z osobami starszymi, często zmagającymi się z barierami w komunikacji i dostępie do informacji.