Rozwiązania, które pomagają placówkom medycznym
Wybierz kategorię, aby zapoznać się z usługami, dzięki którym możemy wesprzeć pracę Twojego zespołu.
- Wszystkie
- Budowanie wizerunku
- NFZ
- Obsługa pacjenta
- Patient Experience
- Personel medyczny
- Przepisy prawne
- Public relations
- RODO
- Rozwój managera
- Sprzedaż
- Szkolenie
- Warsztat
- Wyróżnione
- Zarządzanie zespołem
- Zespół rejestracji
Efektywny Manager: klucz do zaangażowanego i skutecznego zespołu
Trudne sytuacje i efektywna komunikacja z wymagającym pacjentem
Wizerunek placówki medycznej: pierwsze kroki do rozpoznawalności
Prawidłowa realizacja świadczeń zdrowotnych w ramach NFZ
Wystąpienia publiczne: tworzenie przekazów i warsztat pracy z kamerą
Manager w działaniu: jak tworzyć skuteczne procedury w ochronie zdrowia?
RODO i prawa pacjenta: kluczowe zasady dla podmiotów medycznych
Dokumentacja medyczna i bezpieczeństwo danych pacjenta
Strategia public relations: warsztat pracy nad relacjami
Efektywny Zespół Rejestracji
Budowa widoczności wiedzy eksperckiej płynącej z placówki medycznej
Warsztat: RMP – Reiss Motivation Profile® – sprawdź wewnętrzną motywację swoją i swojego zespołu
Budowa społeczności wokół specjalizacji placówki medycznej
Mapowanie ścieżki pacjenta i budowanie pozytywnych doświadczeń (PX)
BHP w ochronie zdrowia: jak dbać o bezpieczeństwo pracowników
Warsztat: Potencjał różnorodności w zespole
Jak docierać do pacjentów z wiedzą o profilaktyce?
Wspieraj sprzedaż: jak rekomendować usługi i produkty medyczne?
Zasady rozliczenia świadczeń zdrowotnych w ramach NFZ
Pakiet: Efektywny Manager Placówki Medycznej
Sanepid: wytyczne, przygotowanie do kontroli oraz utrzymanie standardów
Warsztaty kreatywności (integracja zespołu)
Prawa pacjenta w podmiocie leczniczym. Jak sobie radzić z kontrolą Rzecznika Praw Pacjenta?
PX: Jak budować pozytywne doświadczenia pacjentów i wzmacniać ich zaufanie do placówki
Przywództwo i zarządzanie zespołem
Zarządzanie stresem i emocjami: znajdź spokój w codziennym chaosie
Profesjonalne podejście do potrzeb pacjentów z niepełnosprawnością
Kontrola NFZ w podmiocie leczniczym
Zarządzanie z pasją: rozwijanie umiejętności lidera
Warsztat: Mapa Podróży Pacjenta (PJM +narzędzie)
Komunikacja kryzysowa: przygotuj zespół do zarządzania kryzysem w placówce
Sztuka gaszenia pożarów: jak rozwiązywać reklamacje pacjentów?
Pakiet: Efektywny Zespół Rejestracji
Zarządzanie cyberbezpieczeństwem w placówkach medycznych: kluczowe zasady i procedury
Zarządzanie zmianą i przywództwo: jak prowadzić zespół przez zmiany