Czego się dowiesz?

Podczas webinaru:

  • Poznasz najczęstsze bariery w doświadczeniu pacjenta – te widoczne i te, które powstają nieświadomie w codziennej pracy.
  • Zrozumiesz, dlaczego pacjenci reagują emocjonalnie i dowiesz się jak na te reakcje odpowiadać.
  • Nauczysz się rozpoznawać „momenty tarcia” w ścieżce pacjenta, które mogą prowadzić do napięć lub konfliktów.
  • Dowiesz się, jak komunikacja empatyczna i strukturalna może pomóc w rozładowaniu trudnych sytuacji.
  • Otrzymasz praktyczne wskazówki, jak budować doświadczenie pacjenta mimo ograniczeń systemu.

Dla kogo jest ten webinar?

Dla wszystkich, którzy na co dzień mają kontakt z pacjentem – lekarzy, pielęgniarek, pracowników rejestracji, kierowników placówek oraz osób odpowiedzialnych za jakość obsługi i komunikację w ochronie zdrowia.

Dlaczego warto?

Bo trudne sytuacje w ochronie zdrowia nie znikną same, ale można nauczyć się je rozumieć, przewidywać i łagodzić, zanim przerodzą się w konflikt.
Ten webinar pomoże Ci spojrzeć na relację z pacjentem z nowej perspektywy: z empatią, świadomością i poczuciem wpływu.

Zapisz się na webinar: