Polityka prywatności
Niniejsza polityka prywatności oraz polityka Cookies określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych. Oba dokumenty mają również na celu wyjaśnienie powodów, dla których gromadzimy i przetwarzamy dane osobowe w ramach prowadzonej przez nas działalności gospodarczej.
Administratorem Twoich danych osobowych jest medicine up sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Platynowa 10/11, 00-808 Warszawa, NIP 5273145473, REGON 540584017, w imieniu której działają członkowie zarządu: Urszula Łaskawiec, Katarzyna Łempicka, Michał Proszowski.
Administratorem Twoich danych osobowych jest medicine up sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Platynowa 10/11, 00-808 Warszawa, NIP 5273145473, REGON 540584017, w imieniu której działają członkowie zarządu: Urszula Łaskawiec, Katarzyna Łempicka, Michał Proszowski.
- Z kim możesz kontaktować się w sprawie przetwarzania Twoich danych osobowych?
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych oraz szeroko pojętą prywatnością możesz kontaktować się pod adresem e-mail iod@medicineup.pl. - W zależności od celu, możemy przetwarzać następujące informacje na Twój temat:
imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, nazwa firmy, nazwa użytkownika, dane zawarte w korespondencji do nas kierowanej, adres IP, wizerunek (zdjęcie profilowe), usługi/badania/konsultacje, które oglądałeś, informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej, z której korzystasz, przeglądane podstrony, czas spędzony na stronie, przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami, kliknięcia w poszczególne linki, źródło, z którego przechodzisz do naszej strony, przedział wieku, w którym się znajdujesz, Twoja płeć, Twoja przybliżona lokalizacja ograniczona do miejscowości, Twoje zainteresowania określone na podstawie aktywności w sieci. - Skąd mamy Twoje dane osobowe?
- Czy Twoje dane są bezpieczne?
- W jakich celach przetwarzamy Twoje dane osobowe?
- rejestracja na wydarzenie organizowane przez nas – art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
Rejestrując się na organizowane przez nas wydarzenie (np. szkolenie, webinar, konferencję) niezbędne jest podanie imienia i nazwiska , numeru telefonu, adresu e-mail oraz nazwy placówki. Wykorzystujemy integrację narzędzia Google Analytics z naszą stroną internetową. W ten sposób, dane zgromadzone przez kod śledzący Google Analytics. Chodzi tu o informacje takie jak: informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej, z której korzystasz; przeglądane postronny; czas spędzony na stronie; przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami; kliknięcia w poszczególne linki; źródło, z którego przechodzisz do naszej strony; przedział wieku, w którym się znajdujesz; Twoja płeć; Twoja przybliżona lokalizacja ograniczona do miejscowości; Twoje zainteresowania określone na podstawie aktywności w sieci. - obsługa reklamacji – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
Jeżeli składasz reklamację, to przekazujesz dane osobowe zawarte w treści reklamacji, które obejmują: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, numer rachunku bankowego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by złożyć reklamację. Dane przekazane nam w związku ze złożeniem reklamacji wykorzystywane są w celu realizacji procedury reklamacyjnej, a następnie w celach archiwalnych, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dane będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji procedury reklamacyjnej. Dokumenty reklamacyjne będą przechowywane do czasu upływu terminu uprawnień z rękojmi. - obsługa komentarzy lub opinii na blogu – art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
Dodając komentarz lub opinię na blogu, musisz podać przynajmniej nazwę użytkownika, która będzie przypisana do komentarza lub opinii (nazwa może zawierać dane osobowe, jak np. imię lub nazwisko) oraz adres e-mail. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne by dodać komentarz lub opinię. Możesz dodać również swój awatar (może zawierać Twój wizerunek, np. zdjęcie). Dane przekazane w związku z dodaniem komentarza lub opinii będą przetwarzane w celu opublikowania komentarza lub opinii na stronie. Podstawą przetwarzania jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) wynikająca z przesłania formularza służącego do publikacji komentarza lub opinii. W każdej chwili możesz cofnąć zgodę, domagając się usunięcia komentarza lub opinii. Twój komentarz lub opinia będą publicznie dostępne na stronie przez czas jej dostępności w Internecie, chyba że wcześniej zażądasz usunięcia komentarza lub opinii. W każdej chwili możesz również zmodyfikować treść komentarza, jak również zmodyfikować przypisane do niego dane jako o osobie, która dodała komentarz lub opinię. - obsługa korespondencji – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
Kontaktując się z nami, przekazujesz nam swoje dane osobowe zawarte w treści korespondencji, w szczególności adres e-mail oraz imię i nazwisko. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by nawiązać kontakt. Twoje dane są w tym przypadku przetwarzane w celu kontaktu z Tobą, a podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania po zakończeniu kontaktu jest również nasz usprawiedliwiony cel w postaci archiwizacji korespondencji na potrzeby zapewnienia sobie możliwości wykazania określonych faktów w przyszłości (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Treść korespondencji może podlegać archiwizacji i nie jesteśmy w stanie jednoznacznie określić, kiedy zostanie usunięta. Masz prawo do domagania się przedstawienia historii korespondencji, jaką z nami prowadziłeś (jeżeli podlegała archiwizacji), jak również domagać się jej usunięcia, chyba że jej archiwizacja jest uzasadniona z uwagi na nasze nadrzędne interesy, np. obrona przed potencjalnymi roszczeniami z Twojej strony. - realizacja obowiązków podatkowych i księgowych – art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
Jeżeli wystawiamy na Twoją rzecz fakturę, to wchodzi ona w skład dokumentacji księgowej, która będzie przechowywana przez okres czasu wymagany przez przepisy prawa. Twoje dane osobowe są w takiej sytuacji przetwarzane w celu realizacji ciążących na nas obowiązków podatkowych i księgowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z przepisami regulującymi kwestie obowiązków podatkowych i księgowych). - tworzenie archiwum na potrzeby ewentualnej konieczności obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń, jak również w celu identyfikacji klienta powracającego – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
W ramach opisu poszczególnych celów przetwarzania danych osobowych, które znajdują się powyżej, wskazaliśmy terminy przechowywania danych osobowych. Terminy te często związane są z archiwizacją przez nas określonych danych na potrzeby zapewnienia sobie możliwości wykazania określonych faktów w przyszłości, odtworzenia przebiegu współpracy z klientem, wymienionej korespondencji, obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń. Opieramy się w tym zakresie na naszym prawnie uzasadnionym interesie, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO. - marketing własny – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
Nasza strona może również gromadzić informacje na temat Twojej aktywności i na tej podstawie wyświetlać Ci targetowane reklamy podczas przeglądania Internetu. Jeżeli jednak nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, informacje wykorzystywane w tym celu nie mają charakteru danych osobowych. Dopiero z chwilą ich zestawienia z Twoimi danymi osobowymi zgromadzonymi w koncie użytkownika, nabierają charakteru danych osobowych. Opisane powyżej działania realizujemy, opierając się o nasz prawnie uzasadniony interes, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO polegający na marketingu własnych produktów. - analiza, statystyka i optymalizacja – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
Zbieramy informacje statystyczne na temat zachowania użytkowników podczas przeglądania naszych stron internetowych, takich jak kliknięcia w linki, przejścia pomiędzy podstronami, czas spędzany na poszczególnych stronach itp. Informacje te poddajemy analizie w celu optymalizacji naszych stron pod kątem doświadczenia użytkownika, skuteczności i konwersji. W większości przypadków informacje przetwarzane w ten sposób nie mają charakteru danych osobowych. Wyjątkiem jest sytuacja, w której jesteś zarejestrowanym użytkownikiem. Wtedy możemy zestawiać te informacje z innymi Twoimi danymi zgromadzonymi w koncie użytkownika. Opisane powyżej działania realizujemy, opierając się o nasz prawnie uzasadniony interes, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO polegający na optymalizacji naszych stron internetowych. - wysyłka newslettera – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
Możesz zamówić newsletter medicine up poprzez uzupełnienie formularza zapisu na newsletter dostępnego na stronie medicineup.pl Jeśli chcesz skutecznie zapisać się do newslettera i korzystać z tej usługi powinieneś/powinnaś podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronie i/lub w wiadomościach elektronicznych, które zostaną do niego wysłane na podany adres e-mail. Zamawiając zapis do newslettera konieczne jest podanie przez Ciebie następujących danych: imienia, adresu e-mail i zaznaczenie odpowiedniej zgody.
Dostarczenie newslettera lub innej treści cyfrowej odbywa się w zamian za płatność danymi osobowymi wymaganymi w procesie składania zamówienia na newsletter i wymaga przez Ciebie pozostawienia zgody na wysyłkę informacji handlowych i marketingowych.
Poprzez zapis na newsletter wyrażasz również zgodę na wykorzystywanie przez medicine up telekomunikacyjnych urządzeń końcowych Użytkownika (np. telefonu, tabletu, komputera) w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług Usługodawcy oraz przedstawiania Ci informacji handlowych zgodnie z art. 172 ust.1 ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.). Powyższe zgody są dobrowolne, jednakże konieczne do wysyłki newslettera, w tym m.in. do informowania Cię o usługach, nowych wpisach blogowych, produktach, promocjach i rabatach oferowanych przez medicine up lub produktach osób trzecich polecanych przez niego. Zgody mogą zostać w każdej chwili wycofane, co spowoduje zaprzestanie wysyłania do Ciebie newslettera.
Newsletter jest dostarczany przez czas nieokreślony, od chwili aktywacji do czasu wycofania przez Ciebie zgody lub zaprzestania realizacji newslettera przez medicine up. Po wycofaniu zgody Twoje dane mogą być przechowywane w bazie newsletterowej jeszcze przez okres do 3 lat, w celu wykazania faktu udzielenia przez Ciebie zgody na komunikację poprzez newsletter, Twoich działań (otwieralności e-maili) oraz chwili jej wycofania, a także ewentualnych związanych z tym roszczeń, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dostarczenie newslettera może zostać zaprzestane w przypadku niewykazania przez Ciebie aktywności przez minimum 1 rok od rozpoczęcia świadczenia newslettera lub odczytania ostatniej wiadomości e-mail (wysłanego newslettera). W takim przypadku medicine up usunie Twoje dane z systemu do wysyłki newslettera. Nie będziesz uprawniony do otrzymania żadnej wiadomości od medicine up, chyba że zdecydujesz się ponownie zapisać w formularzu zapisu na newsletter lub skontaktujesz się z nami w inny, wybrany w tym celu sposób. - Jak długo będziemy przechowywać Twoje dane osobowe?
Okresy przechowywania danych zostały wskazane odrębnie w stosunku do każdego celu przetwarzania. Odnajdziesz te informacje w ramach szczegółów poświęconych każdemu odrębnemu celowi przetwarzania. - Kim są odbiorcy Twoich danych osobowych?
Zgodnie z obowiązującym prawem, Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym ja na nasze zlecenie, są to zewnętrzni usługodawcy, którzy biorą udział w przetwarzaniu Twoich danych osobowych, to:
– hostingodawca, który przechowuje dane na serwerze,
– dostawca usługi chmury obliczeniowej, w której przechowywane są kopie zapasowe mogące zawierać Twoje dane osobowe,
– dostawca systemu do fakturowania, w którym przechowywane są Twoje dane w celu wystawienia faktury,
– biuro rachunkowe, które przetwarza Twoje dane widoczne na fakturach,
– firmy kurierskie, które przetwarzają Twoje dane w zakresie niezbędnym do dostarczenia Ci zamówienia,
– kancelaria prawna, która uzyskuje dostęp do danych, jeżeli jest to konieczne do świadczenia pomocy prawnej na naszą rzecz,
– podmiot świadczący usługi w zakresie obsługi technicznej, który uzyskuje dostęp do danych, jeżeli prowadzone prace techniczne dotyczą obszarów, w których znajdują się dane osobowe,
– pozostali podwykonawcy, którzy uzyskują dostęp do danych, jeżeli zakres ich działań wymaga takowego dostępu. - Czy przekazujemy Twoje dane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych?
Tak, część operacji przetwarzania Twoich danych osobowych może wiązać się z ich przekazywaniem do państw trzecich. Przekazujemy Twoje dane osobowe do państw trzecich w związku z korzystaniem z narzędzi, które przechowują dane osobowe na serwerach zlokalizowanych w państwach trzecich, w szczególności w USA. Dostawcy tych narzędzi gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowne mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO, w szczególności poprzez przystąpienie do programu Privacy Shield lub korzystanie ze standardowych klauzul umownych.
Do przechowywania danych osobowych na serwerach zlokalizowanych w państwach trzecich dochodzi w ramach następujących narzędzi:
– usługi Google w ramach pakietu Google Worspace (Gmail dla Firm), których dostawcą jest Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland – w zakresie wszystkich danych, jakie przetwarzane są w ramach usług Google, w tym również tych danych, które zawarte są w plikach podlegających synchronizacji z Google Drive.
Google Ireland Limited zapewnia odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowanie mechanizmów zgodności przewidzianych przez RODO, w szczególności poprzez przystąpienie do programu Privacy Shield. Poniżej znajdują się linki prowadzące do potwierdzeń uczestnictwa w programie Privacy Shield, gdzie możesz zapoznać się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych przez te podmioty.
– Google: https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt000000001L5AAI, - Czy korzystamy z profilowania? Czy podejmujemy w sposób zautomatyzowany decyzja na podstawie Twoich danych osobowych?
Nie podejmujemy wobec Ciebie decyzji opierających się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które wywoływałyby wobec Ciebie skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Ciebie wpływały. Korzystamy z narzędzi, które mogę podejmować określone działania w zależności od informacji zebranych w ramach mechanizmów śledzących, ale uważamy, że działania te nie mają istotnego wpływu na Ciebie, ponieważ nie różnicują Twojej sytuacji jako klienta, nie wpływają na warunki umowy, jaką możesz z nami zawrzeć itp. - Korzystając z określonych narzędzi, możemy np. kierować do Ciebie spersonalizowane reklamy w oparciu o wcześniejsze działania podjęte przez Ciebie w ramach naszej strony czy też podpowiadać Ci produkty, które mogą Cię zainteresować.
W ramach narzędzi, z których korzystamy nie mamy dostępu do informacji, które pozwalałby na Twoją identyfikację. Informacje, o których tutaj mówimy, to, w szczególności:
– informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej, z której korzystasz,
– przeglądane postronny,
– czas spędzony na stronie,
– przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami,
– źródło, z którego przechodzisz do naszej strony,
– przedział wieku, w którym się znajdujesz,
– Twoja płeć,
– Twoja przybliżona lokalizacja ograniczona do miejscowości,
– Twoje zainteresowania określone na podstawie aktywności w sieci.
Informacji wskazanych powyżej nie zestawiamy z Twoimi danymi osobowymi, które znajdują się w naszych bazach. Informacje te mają charakter anonimowy i nie pozwalają nam na Twoją identyfikację. Informacje te przechowywane są na serwerach dostawców poszczególnych narzędzi, a serwery te mogą znajdować się na całym świecie. - Jakie uprawnienia przysługują Ci w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
RODO przyznaje Ci następujące potencjalne uprawnienia związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
– prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
– prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
– prawo do usunięcia danych (jeżeli Twoim zdaniem nie ma podstaw, abyśmy przetwarzali Twoje dane, możesz żądać, abyśmy je usunęli),
– prawo do ograniczenia przetwarzania danych (możesz żądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie danych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Tobą działań, jeżeli w Twojej opinii mamy nieprawidłowe dane lub przetwarzamy je bezpodstawnie),
– prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (masz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu; powinieneś wskazać szczególną sytuację, która Twoim zdaniem uzasadnia zaprzestanie przez nas przetwarzania objętego sprzeciwem; przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania przez nas danych są nadrzędne wobec Twoich praw lub też, że Twoje dane są nam niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń),
– prawo do przenoszenia danych (masz prawo otrzymać od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe, które dostarczyłeś nam na podstawie umowy lub Twojej zgody; możesz nam zlecić przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi),
– prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli uprzednio taką zgodę – prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (jeżeli stwierdzisz, że przetwarzamy dane niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego).
Zasady związane z realizacją wskazanych powyżej uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO. Jeżeli uznasz, że przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych dopuściliśmy się naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych, masz możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zawsze możesz zwrócić się do nas z żądaniem udostępnienia Ci informacji o tym, jakie dane na Twój temat posiadamy oraz w jakich celach je przetwarzamy. Wystarczy, że wyślesz wiadomość na adres iod@medicineup.pl. Pod podany adres e-mail możesz wykorzystać również w razie jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. - Czy korzystamy z cookies i czym one są?
Nasza strona, podobnie jak niemal wszystkie inne strony internetowe, wykorzystuje pliki cookies. Cookies to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez nasz system teleinformatyczny (cookies własne) lub systemy teleinformatyczne podmiotów trzecich (cookies podmiotów trzecich). W plikach cookies mogą być zapisywane i przechowywane określone informacje, do których następnie systemy teleinformatyczne mogą uzyskiwać dostęp w określonych celach. Niektóre używane przez nas cookies są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (tzw. cookies sesyjne). Inne cookies są zachowywane na Twoim urządzeniu końcowym i umożliwiają nam rozpoznanie Twojej przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies). - Na jakiej podstawie korzystamy z plików cookies?
Z plików cookies korzystamy na podstawie Twojej zgody, za wyjątkiem sytuacji, gdy pliki cookies są niezbędne do prawidłowego świadczenia na Twoją rzecz usługi drogą elektroniczną. W zakresie Twojej zgody na pliki cookies, przyjmujemy wariant, zgodnie z którym taką zgodę wyrażasz poprzez ustawienia swojej przeglądarki internetowej lub dodatkowego oprogramowania wspierającego zarządzanie plikami cookies. Przyjmujemy, że godzisz się na wszystkie pliki cookies przez nas stosowane, które nie są blokowane przez Twoją przeglądarkę lub dodatkowe oprogramowanie, z którego korzystasz.
Pamiętaj, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może uniemożliwiać używanie części funkcji dostępnych na naszej stronie oraz powodować trudności w korzystaniu z naszej strony, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies. Przykładowo, jeżeli zablokujesz pliki cookies wtyczek serwisów społecznościowych, przyciski, widgety oraz funkcje społecznościowe zaimplementowane na naszej stronie mogą być dla Ciebie niedostępne. - Czy możesz wyłączyć pliki cookies?
Tak, możesz zarządzać ustawieniami plików cookies w ramach swojej przeglądarki internetowej. Możesz blokować wszystkie lub wybrane pliki cookies. Możesz również blokować pliki cookies konkretnych witryn. W każdej chwili możesz również usunąć zapisane wcześniej pliki cookies oraz inne dane witryn i wtyczek.
Przeglądarki internetowe oferują również możliwość korzystania z trybu incognito. Możesz z niego skorzystać, jeśli nie chcesz, by informacje o odwiedzonych stronach i pobranych plikach zostały zapisane w historii przeglądania i pobierania. Pliki cookie utworzone w trybie incognito są usuwane w momencie zamknięcia wszystkich okien tego trybu.
Dostępne są również wtyczki do przeglądarek umożliwiające kontrolę nad plikami cookies, takie jak np. Ghostery (https://www.ghostery.com). Opcję kontroli nad plikami cookies może zapewniać również dodatkowe oprogramowanie, w szczególności pakiety antywirusowe itp.
Ponadto, w Internecie dostępne są narzędzia pozwalające na kontrolę nad niektórymi rodzajami plików cookies, w szczególności na zbiorowe zarządzanie ustawieniami reklamy behawioralnej (np. www.youronlinechoices.com/, www.networkadvertising.org/choices).
Pamiętaj, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może uniemożliwiać używanie części funkcji dostępnych na naszej stronie oraz powodować trudności w korzystaniu z naszej strony, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies. Przykładowo, jeżeli zablokujesz pliki cookies wtyczek serwisów społecznościowych, przyciski, widgety oraz funkcje społecznościowe zaimplementowane na naszej stronie mogą być dla Ciebie niedostępne. - W jakich celach korzystamy z plików cookies własnych?
Pliki cookies własne wykorzystywane są do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania poszczególnych mechanizmów strony, takich jak utrzymywanie sesji po zalogowaniu do konta, zapamiętanie ostatnio przeglądanych produktów oraz produktów dodanych do koszyka. W plikach cookies własnych przechowywana jest również informacja o zdefiniowanych przez Ciebie ustawieniach cookies dokonanych z poziomu mechanizmu do zarządzania plikami cookies. - Jakie pliki cookies podmiotów trzecich są wykorzystywane?
W ramach naszej strony funkcjonują następujące pliki cookies podmiotów trzecich:
– Google Analytics,
– Google Tag Manager,
– Google AdWords,
– Google AdSense,
– Facebook Custom Audiences,
– Facebook, Instagram (pliki cookies narzędzi społecznościowych). - Czy śledzimy Twoje zachowania podejmowane w ramach naszej strony?
Tak, korzystamy z narzędzi Google Analytics, Google AdWords oraz Facebook Custom Audiences, które wiążą się z gromadzeniem informacji na temat Twoich aktywności na naszej stronie. Narzędzia te zostały szczegółowo opisane w ramach pytania poświęconego plikom cookies podmiotów trzecich, dlatego nie będziemy powtarzać tych informacji również tutaj. - Czy kierujemy do Ciebie targetowane reklamy?
Tak, korzystamy z Facebook Ads oraz Google Ads, w ramach których możemy kierować reklamy do określonych grup docelowych zdefiniowanych w oparciu o różne kryteria takie jak wiek, płeć, zainteresowania, zawód, praca, działania podejmowane uprzednio w ramach naszej strony. Narzędzia te zostały szczegółowo opisane w ramach pytania poświęconego plikom cookies podmiotów trzecich, dlatego nie będziemy powtarzać tych informacji również tutaj. - W jaki sposób możesz zarządzać swoją prywatnością?
Odpowiedź na to pytanie znajduje się w wielu miejscach tej polityki prywatności przy okazji opisywania poszczególnych narzędzi, reklamy behawioralnej, zgody na cookies itp. Niemniej jednak, dla Twojej wygody zebraliśmy jeszcze raz te informacji w jednym miejscu. Poniżej znajdziesz listę możliwości zarządzania swoją prywatnością.
– ustawienia cookies w ramach przeglądarki internetowej,
– wtyczki do przeglądarek wspierające zarządzanie plikami cookies np. Ghostery,
– dodatkowe oprogramowanie zarządzające plikami cookies,
– tryb incognito w przeglądarce internetowej,
– ustawienia reklamy behawioralnej, np. youronlinechoices.com,
– Google Analytics Opt-out: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout,
– Google Ads Settings: https://adssettings.google.com/,
– Facebook Ads Settings: https://www.facebook.com/ads/settings, - Czym są logi serwera?
Korzystanie ze strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest strona. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera.
Logi obejmują m.in. Twój adres IP, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym z jakiego korzystasz. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze.
Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze strony i nie są wykorzystywane przez nas w celu Twojej identyfikacji.
Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.
W większości przypadków sam nam je przekazujesz. Dzieje się tak, gdy: rejestrujesz się do newslettera, zapisujesz się na organizowane przez nas wydarzenie, przesyłasz reklamację lub kontaktujesz się z nami. Ponadto, część informacji na Twój temat może być automatycznie gromadzona przez narzędzia, z których korzystamy: mechanizm strony , który gromadzi Twój adres IP, mechanizm strony gromadzi informacje na temat usług/badań/konsultacji, które oglądałeś, oraz Google Analytics gromadzi szereg informacji na temat tego, w jaki sposób korzystasz z naszej strony.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa Twoich danych stosujemy wymagane prawem środki organizacyjne i techniczne. Zainstalowaliśmy niezbędne zabezpieczenia fizyczne i softwareowe, aby uniemożliwić́ dostęp do danych osobom nieuprawnionym. Nasi pracownicy posiadają̨ wymagane upoważnienia oraz mogą̨ przetwarzać́ dane w sposób ograniczony, tzn. tylko w takim zakresie, w jakim jest to konieczne do prawidłowego wykonywania przez nich obowiązków służbowych. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących Twoich danych osobowych, jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem iod@medicineup.pl.
Poniżej znajduje się lista i bardziej szczegółowe omówienie. Poszczególnym celom przyporządkowaliśmy również odpowiednie podstawy prawne przetwarzania.