Porcja wiedzy od medicine up medicine up

Dlaczego zależy nam na budowie dialogu i wzajemnego zrozumienia między pacjentem a placówką medyczną?

Wzajemne zrozumienie, szacunek i współpraca – to trzy elementy, które budują silną relację między pacjentem a lekarzem. Ta relacja nie rozwinie się jednak w pełni, jeżeli nie zadbamy o jej tło, czyli placówkę medyczną, która tworzy scenę dla tych spotkań.

Powstaliśmy, aby pomagać placówkom ochrony zdrowia w tworzeniu z pacjentami relacji opartych na zaufaniu i autentycznej trosce. Dlatego naszą misją jest stałe poszukiwanie i dostarczanie rozwiązań, dzięki którym podmioty branży medycznej będą w stanie pogłębiać swoje zrozumienie potrzeb pacjentów i odnajdywać na te potrzeby odpowiedzi.

Wiemy, że budowane w ten sposób pozytywne doświadczenia pacjentów wspierają proces leczenia. Dlatego w medicine up łączymy siły specjalistów, którzy w sposób praktyczny wykorzystują wiedzę z psychologii organizacji i pracy, nauk o zarządzaniu, public relations, prawa, administracji, socjologii, komunikacji interpersonalnej oraz andragogiki. Tak szerokie spojrzenie pozwala nam kompleksowo wspierać branżę w tworzeniu środowiska, w którym pacjenci czują się wysłuchani, zrozumiani i zaopiekowani.

Wspieramy przy tym zespoły medyczne w rozwijaniu umiejętności interpersonalnych oraz komunikacyjnych. Placówkom, które na pierwszym miejscu stawiają dobro pacjenta, pomagamy budować silny, specjalistyczny wizerunek. Ułatwiamy wdrażanie rozwiązań chroniących dane pacjentów, pomagamy spełniać wymogi formalne. A wszystko to w duchu transparentności i bezpieczeństwa.