Strategia public relations: warsztat pracy nad relacjami

Dzięki warsztatowi dowiesz się:

  1. Jak zarządzanie relacjami może pomóc w realizacji celów biznesowych.
  2. Jak wykorzystać Business Model Canvas w budowaniu strategii PR.
  3. Jak poznawać istotne z punku widzenia strategii potrzeby pacjentów.
  4. Jakie elementy strategii PR są najważniejsze dla rozwoju placówki medycznej.

Tematy, które poruszamy w trakcie warsztatu:

  1. Wprowadzenie do metody Business Model Canvas w kontekście PR.
  2. Rozpoznawanie unikalnych wartości, którą placówka dostarcza pacjentom.
  3. Analiza kluczowych interesariuszy placówki medycznej.
  4. Konstruowanie marki oraz jej pożądanego wizerunku.
  5. Budowa modelu komunikacyjnego, który umożliwi realizację spójnej komunikacji do grup docelowych.

Dlaczego warto?

Strategiczne podejście do PR, oparte na Business Model Canvas, pozwala menedżerom lepiej zrozumieć, jak poszczególne elementy działalności placówki wpływają na jej komunikację i rozwój. Warsztat pomaga wypracować spójne działania komunikacyjne, które wspierają realizację celów biznesowych placówki.

Dzięki temu uczestnicy będą mogli efektywnie zarządzać zasobami, wzmacniać relacje z interesariuszami i budować trwałą przewagę konkurencyjną na rynku. Co istotne, w trakcie sesji warsztatowych analizujemy przypadek Twojej placówki medycznej, dzięki czemu otrzymujesz gotowy plan gry, który pozwoli odpowiedzieć na wyzwania rynku.

Mogą Cię też zainteresować: