Budowa społeczności wokół specjalizacji placówki medycznej

Dzięki tym działaniom osiągniesz:

  1. Zaangażowaną społeczność pacjentów i interesariuszy skupionych wokół specjalizacji placówki.
  2. Większą lojalność pacjentów oraz ich aktywne polecenia.
  3. Wzmocnienie wizerunku jako lidera w wybranym obszarze medycyny.

Obszary, którymi będziemy się zajmować:

  1. Identyfikacja grup docelowych i ich potrzeb.
  2. Tworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowych.
  3. Projekt wykorzystania wiedzy Twoich ekspertów poza mediami społecznościowymi.
  4. Organizacja wydarzeń tematycznych online i offline.
  5. Budowanie platformy dialogu i wymiany doświadczeń.

Dlaczego warto?

Zaangażowana społeczność wokół specjalizacji placówki medycznej to nie tylko lojalni pacjenci, ale także ambasadorzy marki, którzy polecają usługi placówki innym. Działania w tym zakresie wzmacniają relacje z obecnymi pacjentami, umożliwiają dotarcie do nowych grup docelowych i zwiększają poczucie przynależności wśród pacjentów.

Budowa społeczności przyczynia się do rozwoju pozytywnego wizerunku placówki jako miejsca dbającego nie tylko o zdrowie, ale także o relacje i potrzeby swoich pacjentów.

Mogą Cię też zainteresować: