Rozwiązania, które pomagają placówkom medycznym
Wybierz kategorię, aby zapoznać się z usługami, dzięki którym możemy wesprzeć pracę Twojego zespołu.
- Wszystkie
- Budowanie wizerunku
- NFZ
- Obsługa pacjenta
- Patient Experience
- Personel medyczny
- Przepisy prawne
- Public relations
- RODO
- Rozwój managera
- Sprzedaż
- Szkolenie
- Warsztat
- Wyróżnione
- Zarządzanie zespołem
- Zespół rejestracji

RODO i prawa pacjenta: kluczowe zasady dla podmiotów medycznych

Pakiet: Efektywny Zespół Rejestracji

Zarządzanie z pasją: rozwijanie umiejętności lidera

Warsztat: Mapa Podróży Pacjenta (PJM +narzędzie)

Efektywny Manager: klucz do zaangażowanego i skutecznego zespołu

Warsztat: RMP – Reiss Motivation Profile® – sprawdź wewnętrzną motywację swoją i swojego zespołu

Zarządzanie stresem i emocjami: znajdź spokój w codziennym chaosie

Sanepid: wytyczne, przygotowanie do kontroli oraz utrzymanie standardów

Kontrola NFZ w podmiocie leczniczym

Manager w działaniu: jak tworzyć skuteczne procedury w ochronie zdrowia?

Zarządzanie cyberbezpieczeństwem w placówkach medycznych: kluczowe zasady i procedury

Prawa pacjenta w podmiocie leczniczym. Jak sobie radzić z kontrolą Rzecznika Praw Pacjenta?

Jak docierać do pacjentów z wiedzą o profilaktyce?

Zarządzanie zmianą i przywództwo: jak prowadzić zespół przez zmiany

Pakiet: Efektywny Manager Placówki Medycznej

Mapowanie ścieżki pacjenta i budowanie pozytywnych doświadczeń (PX)

Warsztaty kreatywności (integracja zespołu)

Dokumentacja medyczna i bezpieczeństwo danych pacjenta

Wspieraj sprzedaż: jak rekomendować usługi i produkty medyczne?

Zasady rozliczenia świadczeń zdrowotnych w ramach NFZ

Profesjonalne podejście do potrzeb pacjentów z niepełnosprawnością

Efektywny Zespół Rejestracji

Budowa społeczności wokół specjalizacji placówki medycznej

Bezpieczeństwo prawne personelu medycznego

Komunikacja kryzysowa: przygotuj zespół do zarządzania kryzysem w placówce

Sztuka gaszenia pożarów: jak rozwiązywać reklamacje pacjentów?

Warsztat: Potencjał różnorodności w zespole

Prawidłowa realizacja świadczeń zdrowotnych w ramach NFZ

Prawidłowe harmonogramy przyjęć w ramach NFZ

BHP w ochronie zdrowia: jak dbać o bezpieczeństwo pracowników

Przywództwo i zarządzanie zespołem

Budowa widoczności wiedzy eksperckiej płynącej z placówki medycznej

Sygnaliści w podmiocie leczniczym – kogo obowiązują przepisy?

Trudne sytuacje i efektywna komunikacja z wymagającym pacjentem

Strategia public relations: warsztat pracy nad relacjami

Wizerunek placówki medycznej: pierwsze kroki do rozpoznawalności

Czas pod kontrolą: jak zarządzać sobą i swoimi priorytetami

PX: Jak budować pozytywne doświadczenia pacjentów i wzmacniać ich zaufanie do placówki
