Zarządzanie kryzysami i tworzenie planów komunikacji kryzysowej

Ze szkolenia dowiesz się:

  1. Jak reagować na sytuacje kryzysowe.
  2. Jak minimalizować negatywne skutki kryzysów wizerunkowych.
  3. Jak zwiększać zaufania pacjentów do placówki.

Obszary, które poruszamy:

  1. Analiza potencjalnych zagrożeń wizerunkowych i badanie ich podatności.
  2. Tworzenie planu komunikacji kryzysowej.
  3. Stosowanie zasady 5P w kryzysie.
  4. Przygotowanie zespołu do reagowania na kryzysy.
  5. Budowanie pozytywnego wizerunku po sytuacjach kryzysowych.

Dlaczego warto?

Sytuacje kryzysowe mogą zdarzyć się każdej placówce, ale przygotowanie na nie minimalizuje ryzyko negatywnych konsekwencji. Stworzenie planu komunikacji kryzysowej zapewni menedżerom gotowość do szybkiego i skutecznego działania w obliczu problemów, takich jak skargi pacjentów, błędy medyczne czy negatywne opinie w mediach.

Wiedza i narzędzia zdobyte podczas szkolenia pomogą nie tylko zarządzać kryzysami, ale także przekształcić je w szansę na odbudowę i wzmocnienie wizerunku placówki.

Mogą Cię też zainteresować: