Ula jest managerką, trenerką i autorką. Od ponad dekady związana z branżą medyczną. Swoją wiedzę i umiejętności wykorzystuje do wzmacniania relacji opartych na zaufaniu w ochronie zdrowia. Dzieliła się nimi też współpracując z takimi wydawnictwami jak Wiedza i Praktyka, Wolters Kluwer oraz Beck.
Jako autorka książki „Skuteczna Rejestracja – jak podnieść efektywność pracy zespołów w placówkach medycznych?” oraz licznych programów szkoleniowych i publikacji, specjalizuje się w praktycznych rozwiązaniach, które poprawiają jakość obsługi pacjentów. Zarządzała projektami sprzedażowymi, promocyjnymi i utrzymaniowymi dla takich marek jak Tauron czy PZU Zdrowie.
Certyfikowana Trenerka FRIS®, Konsultantka DISC/D3 oraz Trenerka Umiejętności Miękkich. Ula łączy swoje kompetencje z praktycznym podejściem do tworzenia procesów obsługi pacjenta i zespołów medycznych. Jej szkolenia i warsztaty obejmują kluczowe obszary takie jak:
Skuteczna komunikacja, także z wymagającymi pacjentami,
Zarządzanie stresem i motywowanie zespołów,
Efektywna sprzedaż i jakość obsługi pacjenta,
Zarządzanie kompetencjami menedżerskimi.
Od lat Urszula wspiera placówki medyczne w podnoszeniu kompetencji, usprawnieniu komunikacji, mapowaniu ścieżek pacjenta, organizacji webinarów, szkoleń oraz konferencji, takich jak Akademia Managera Ochrony Zdrowia (AMOZ) czy Akademia Skutecznej Rejestracji Medycznej (ASRM). Pełni także funkcję Redaktor Naczelnej magazynu i serwisu „Patient Experience Manager„, w którym promuje najlepsze praktyki w zarządzaniu doświadczeniami pacjentów.
Jej umiejętność łączenia wiedzy z zakresu psychologii organizacji, komunikacji interpersonalnej i zarządzania z praktycznym doświadczeniem w branży medycznej sprawia, że potrafi skutecznie wspierać zespoły medyczne w budowaniu relacji opartych na autentyczności, dialogu i profesjonalizmie.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w zarządzaniu wielospecjalistycznymi placówkami medycznymi i infolinią opieki zdrowotnej, Urszula Łaskawiec doskonale rozumie wyzwania stojące przed branżą ochrony zdrowia. Jej działania nie tylko podnoszą jakość obsługi pacjentów, ale także wzmacniają reputację placówek medycznych.