Wizerunek placówki medycznej: pierwsze kroki do rozpoznawalności

Ze szkolenia dowiesz się:

  1. Czym jest wizerunek placówki medycznej i jak możesz go kształtować.
  2. Jakie elementy wpływają na postrzeganie placówki przez pacjentów.
  3. Które działania przynoszą najszybszy efekt, a które – najtrwalszy.
  4. Jak budować komunikację opartą na wartościach i autentyczności.

Obszary, które poruszamy:

  1. Co różni promocję usług od budowy wizerunku.
  2. Analiza obecnego wizerunku placówki.
  3. Określenie wartości, które wyróżniają placówkę na rynku.
  4. Czym jest narracja w komunikacji i jak ją stosować.
  5. Budowanie spójnej identyfikacji.
  6. Tworzenie treści komunikacyjnych dostosowanych do odbiorców placówki.

Dlaczego warto?

Szkolenie pozwala zrozumieć, jakie czynniki wpływają na wizerunek placówki medycznej i jak świadomie je kształtować. Dzięki temu menedżerowie będą w stanie samodzielnie stworzyć listę kluczowych czynników wizerunkowych dla swojej placówki, a następnie kontrolować ich rozwój. To pozwoli im wyróżniać swoją jednostkę na tle konkurencji oraz zwiększać jej rozpoznawalność na rynku.

Wiedza o budowie relacji i omówione narzędzia pozwolą na lepsze zarządzanie komunikacją, co przełoży się na zwiększenie zainteresowania ze strony pacjentów, poprawę atmosfery wewnętrznej oraz stabilność wizerunkową w dłuższej perspektywie.

Mogą Cię też zainteresować: