W medicine up krzyżują się drogi specjalistów, którzy w sposób praktyczny wykorzystują wiedzę z psychologii organizacji i pracy, nauk o zarządzaniu, public relations, prawa, administracji, socjologii, komunikacji interpersonalnej oraz andragogiki.

Tak szerokie spojrzenie pozwala nam lepiej pomagać placówkom ochrony zdrowia w tworzeniu środowiska, w którym pacjenci czują się wysłuchani, zrozumiani i zaopiekowani. Dlaczego działamy w ten sposób, dowiesz się z naszej misji.

Teraz pomyśl o swojej placówce medycznej i spójrz na nią z perspektywy swojego pacjenta lub managera, aby zobaczyć, w jakich obszarach możesz się rozwijać z naszą pomocą.

Krok 1:
Mam problem,
szukam pomocy

Nasza podróż tą ścieżką zaczyna się wraz z powstaniem potrzeby i zależy od jej rodzaju. Coś wydarzyło się nagle czy akurat teraz dojrzała w nas decyzja o skorzystaniu z pomocy? Szukamy wsparcia dla siebie, dziecka, a może dla starszych rodziców? Zadowala nas dostępny termin w naszej sprawdzonej placówce? Szukamy pomocy za pośrednictwem Internetu? Korzystamy z rad znajomych?

Krok 2:
Jestem w placówce medycznej

W jaki sposób dochodzi do naszego pierwszego kontaktu? Rozmawiamy przez telefon z pracownikiem rejestracji czy zapisaliśmy się przez kalendarz online? Co usłyszeliśmy od zespołu rejestracji po wejściu do placówki? Czego mogliśmy się dowiedzieć siedząc w poczekalni? Czy właściwie korzystano z naszych danych osobowych? Co stało się, gdy wyszliśmy z gabinetu?

Krok 3:
Jestem po wizycie

Co myślimy o tym miejscu? Niezależnie od tego, czy udało się znaleźć odpowiedź na naszą potrzebę, czy czujemy, że zespół placówki się nami opiekował, chciał nas zrozumieć i nam pomóc? Jak zajęto się naszym niepokojem i stresem? Jak realizowano nasze prawa do informacji, intymności i godności czy do dokumentacji medycznej?

Krok 4:
Zaspokoiłem swoją potrzebę medyczną

Na ile wystarczająca jest wiedza, którą mamy, by skutecznie dbać o nasze zdrowie? Jak zachowamy się w przypadku powstania innej potrzeby medycznej? Gdzie i jak będziemy szukać wsparcia? Czy mamy zaufanie do zespołu, z którym się zetknęliśmy i czy polecilibyśmy taki kontakt najbliższym?

Chcesz mieć pewność, jak te obszary wyglądają w Twojej placówce?

Napisz do nas, aby ustalić
indywidualną ofertę audytu

  • Analiza efektywności i jakości pracy zespołu rejestracji

  • Analiza działalności placówki pod kątem doświadczeń pacjenta (PX)

  • Analiza wizerunku placówki medycznej – strategie widoczności i ich efektywność

  • Mystery Patient: analiza stacjonarna + możliwość badań fokusowych

  • Analiza bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) w podmiocie medycznym

  • Ocena i analiza procedur ochrony danych osobowych (RODO) w placówkach medycznych

  • Ocena i analiza procedur sanitarnych (Sanepid) w placówkach medycznych

  • Analiza poziomu cyberbezpieczeństwa w podmiocie medycznym