Rozwiązania, które pomagają placówkom medycznym
Wybierz kategorię, aby zapoznać się z usługami, dzięki którym możemy wesprzeć pracę Twojego zespołu.
- Wszystkie
- Budowanie wizerunku
- NFZ
- Obsługa pacjenta
- Patient Experience
- Personel medyczny
- Przepisy prawne
- Public relations
- RODO
- Rozwój managera
- Sprzedaż
- Szkolenie
- Warsztat
- Wyróżnione
- Zarządzanie zespołem
- Zespół rejestracji

BHP w ochronie zdrowia: jak dbać o bezpieczeństwo pracowników

Prawidłowe harmonogramy przyjęć w ramach NFZ

Prawa pacjenta w podmiocie leczniczym. Jak sobie radzić z kontrolą Rzecznika Praw Pacjenta?

Sanepid: wytyczne, przygotowanie do kontroli oraz utrzymanie standardów

Budowa widoczności wiedzy eksperckiej płynącej z placówki medycznej

Bezpieczeństwo prawne personelu medycznego

Ustawa o jakości w opiece – nowe wymogi dla podmiotów leczniczych

Warsztat: RMP – Reiss Motivation Profile® – sprawdź wewnętrzną motywację swoją i swojego zespołu

Pakiet: Efektywny Manager Placówki Medycznej

Efektywny Zespół Rejestracji

Warsztaty kreatywności (integracja zespołu)

Wizerunek placówki medycznej: pierwsze kroki do rozpoznawalności

Sygnaliści w podmiocie leczniczym – kogo obowiązują przepisy?

Trudne sytuacje i efektywna komunikacja z wymagającym pacjentem

Zarządzanie zmianą i przywództwo: jak prowadzić zespół przez zmiany

Zarządzanie cyberbezpieczeństwem w placówkach medycznych: kluczowe zasady i procedury

Warsztat: Potencjał różnorodności w zespole

Sztuka gaszenia pożarów: jak rozwiązywać reklamacje pacjentów?

Warsztat: Mapa Podróży Pacjenta (PJM +narzędzie)

Zarządzanie stresem i emocjami: znajdź spokój w codziennym chaosie

Wspieraj sprzedaż: jak rekomendować usługi i produkty medyczne?

Jak docierać do pacjentów z wiedzą o profilaktyce?

Dokumentacja medyczna i bezpieczeństwo danych pacjenta

Strategia public relations: warsztat pracy nad relacjami

Pakiet: Efektywny Zespół Rejestracji

Prawidłowa realizacja świadczeń zdrowotnych w ramach NFZ

RODO i prawa pacjenta: kluczowe zasady dla podmiotów medycznych

PX: Jak budować pozytywne doświadczenia pacjentów i wzmacniać ich zaufanie do placówki

Kontrola NFZ w podmiocie leczniczym

Profesjonalne podejście do potrzeb pacjentów z niepełnosprawnością

Zarządzanie z pasją: rozwijanie umiejętności lidera

Efektywny Manager: klucz do zaangażowanego i skutecznego zespołu

Czas pod kontrolą: jak zarządzać sobą i swoimi priorytetami

Mapowanie ścieżki pacjenta i budowanie pozytywnych doświadczeń (PX)

Przywództwo i zarządzanie zespołem

Komunikacja kryzysowa: przygotuj zespół do zarządzania kryzysem w placówce

Budowa społeczności wokół specjalizacji placówki medycznej

Zasady rozliczenia świadczeń zdrowotnych w ramach NFZ
